Bebisliv och en flytt

_MG_5163

Bebisfötter som man nästan vill äta upp!

Det har varit tyst här på sista tiden, vilket kanske inte är så konstigt. Vi har haft fullt upp med att vänja oss vid livet med lilla Ellie. Hon kom två veckor för tidigt, på julafton, och blir åtta veckor redan imorgon.

Det har varit spännande och utmanande veckor, då jag har fått vänja mig vid sömnbrist, oro över allt som kan gå fel , krånglande amning och att sätta mina bebov i andra hand. Men också en mjuk bebisnacke att snusa i och en helt ny gränslös kärlek till det här lilla bestämda personen. Nu känns det som om vi börjar komma in någon sorts vardagslunk, och jag har hittat lite tid och inspiration till att matblogga igen. Men fokuset kommer inte bli det samma nu, och jag känner att det är dags för en nystart och en ny blogg. Eftersom amningen gör att jag är typ konstant hungrig tyckte jag att hungriga mamman var en bra titel. Kolla in den nya sidan här och följ gärna. Fokus kommer ligga på enkel nyttig och vegetarisk mat men ecepten passar lika bra för nyblivna föräldrar som för alla andra. Hoppas vi ses där!

_MG_5156

Lämna en kommentar